Често Задавани Въпроси

Задължително ли е да имам регистрация, за да направя поръчка?

Пазаруването като гост на сайта за момента не е възможно. Регистрацията на www.sbdiscounter.bg е лесна и ти носи достъп до всички наши предложения и функционалности на сайта

Продуктът, който искам да закупя, вече не е в наличност. Има ли все пак възможност да поръчам?

Броят на артикулите в една селекция е ограничен и няма възможност за поръчка на допълнителни количества след изчерпване на наличните. Колкото по-рано се включиш в пазаруването, толкова по-голям е шансът да закупиш желания продукт. Все пак не се отчайвай а се свържи с нас по имейл, телефон или в Live Chat , за да видим какво можем да направим за теб. Нашите клиенти са винаги специални.

Какъв е начинът на плащане?

Плащането е възможно по два начина. Или, чрез наложен платеж използвайки Еконт или Спиди, също така и чрез потребителско кредитиране. Ако желаете да закупите, някои от нашите продукти на кредит моля използвайте автоматизираната система за кандидастване. Ще получите отговор до няколко дни, а през това време, ние ще пазим избраният продукт за вас.

Как получавам потвърждение за успешна поръчка?

След финализиране на поръчката автоматично получавате имейл, който потвърждава направената покупка. Той съдържа номер на поръчката, който можете да използвате, за да следите нейния статус. 

Какво представлява опцията “Проверка на пратката”?

“Проверка на пратката” е стандартна услуга, предлагана на всички клиенти . Тя ти дава възможност да провериш дали си получил правилния продукт, точния цвят и без дефекти. Куриерът е длъжен да изчака да провериш пратката, АКО го помолиш. Не е възможно обаче да провериш на място дали поръчаният продукт ти е по мярка.

Ако след “Проверка на пратката” решиш, че продуктът не е в изрядно състояние (грешен цвят, повредена опаковка, не прилича на поръчания продукт и т. н.), препоръчваме да ОТКАЖЕШ пратката. Процесът за отказ от пратка ще ти бъде обяснен от куриера.

В случай че изборът ти на плащане е чрез наложен платеж, моля, направи “Проверка на пратката”, преди да платиш на куриера.

Мога ли да поръчам от чужбина?

За съжаление в момента изпълняваме поръчки само на територията на Република България.

Политика за връщане

Трябва да върнеш продуктите в тяхната оригинална продуктова опаковка, продуктите трябва да са без следи от употреба, без дефекти, с всички етикети, аксесоари, гаранция, упътване и т.н. Съветваме те да пробваш закупените продукти, без да премахваш етикетите, тъй като могат да се повредят или загубят. Имай предвид, че продукт, върнат без етикет, не може да бъде пуснат за повторна продажба.

Продукти които не могат да бъдат върнати

Това са продукти, които по чисто санитарни изисквания не подлежат на връщане – това са бельо, козметика и парфюми които са били отворени веднъж. Ако Козметичен продукт или парфюм е с ненарушена опакавка то той може да бъде върнат. Всички промоционални продукти подлежат на връщане, като доставката до наш склад е за сметка на клиента.

Как да върна продукт?

Моля свържете се с нас на посочените координати (имейл, телефон, или Live Chat), за да уточним начина на връщане.